22 Aralık 2015 Salı

Yumuşak R - Karpit Fanzin - Sayı 7




yumuşak r

ruhumu kalp yapıp attım ağzına
aşk bedava, niye hammallık yapayım
bu beyaz seviş çabuk terk eder acıları
saç değil, kıvırcık neşe şarkıları
salaklığımız yerden göğe kaygısız
ne yapabilirsin ki eski öpücükler yeni dudaklara tekrar yaparken
ne yapabilirsin ki selcen yöresinin seçkin üzümlerini mi biliyorsun sanki
her zaman üstündür anlayış sahibi bir cahil
söylemek istiyorum o son, en son an, seni sevdiğimi ve adını
ancak öyle gidebilirim bu dünyadan gözlerim kapalı

toplanır başında dev orkestra
ve uzaklara tahammül edeceğiz
rüyasında penguen gören sibirya kurduyla
aynı hasreti paylaşmanın acısı
böylece uzak bir kışı getiriyor olmayanı duyan kulaklara
ateşinle yanarken üzerime yağan kar
ruhumu zengin eden kâr
yeni sevda sözlerimize akşamdan kalma bir öpücük, bir bahar
biz cehennemin altında akan bir mucize, bir panzehir
hoşluğuna bırakacağım kendimi ve parmaklarımızın ucunda şarkılar
sevda sözlerinin arkasında bekleyen bir kadın
tüm renklerin imtihanını verir de sevinir

gün doğmadan neler doğdu bir bilseniz
ve geceyseniz içinizde renkli ve sade
adını söylüyorum isimsiz kuşlara
neden solmuş ansızın yüzün
aşktan aşka fark var dediğimizde gülünür
zindandan cennete bir gökyüzü sürünür
karanlığa şöyle bir şiir yazacak oldum
ve duydum ışığın iç çekişini
en koyuya şöyle bir şiir yazayım derken
ne kadar kaybettiysek o denli canlı ve renge susamış
epey beyaz bir rakıyı buzlukta unutmuşum
çünkü ağlıyorum, soğanlarımızı ortadan ikiye bye bye
çünkü en iyi bildiğim şey yalnız kalmak
ve bunu cv'me yazamıyorum

ben, ilkerler
önce kuşlar, sonra kurtlar, en sona atları severim
bana soru sormayın, cevabım belli
yeterince ünsüz olduğuma göre "ğ" diyorum
tamamen deli olduğumu bilmiyoğdum

ağkadaşlağ söyledi, çok üzüldük

ilker filiz
karpit fanzin - kış 2015 - sayı 7




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Samimiyetinizi Dökün